Hoe kan ik mijn suede schoenen het beste ontdoen van smerige vochtplekken?

En hoe kan ik ze het best onderhouden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Koop een leerspray en een suede crême met een borsteltje. Eigenlijk had je dit al vanaf je aankoop van je schoenen moeten doen maar doe dus nu het volgende: Spray om de 3 weken je schoenen in met een leerspray. Leg daarna een klein laagje suede crême erover heen (ook te koop in rollers) en daarna het suede borstelen met de richting mee. Het laatste vooral nu ff een paar keer doen (iedere dag 1x, 1 week lang) en je vochtvlekken zijn eruit!

je had ze eigenlijk al voordat je ze aandeed moeten voorbehandelen. Als ze nat zijn moet je ze op laten drogen en daarna met een spciale suede borstel zachtjes wegborstelen. Als het oude watervlekken zijn kan je ze een beetje vochtig maken en evt met een ( zelfde kleur) even heel dun insmeren en heel azchtjes uitborstelen. Het vergt wat werk maar je krijgt het er bijna mee weg. Als je dit herhaalt wordt het steeds beter. En een beetje vochtig maken helpt ook. ( niet fohnen)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100