Wat is de reden dat kleding die online besteld is en bezorgd wordt, in vloeipapier/zijdepapier wordt verpakt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.7K

Antwoorden (3)

"Zijdepapier wordt veel gebruikt voor het beschermen van delicate artikelen en het zijdepapier is ook erg geschikt voor het bufferen van artikelen in doosjes. Vaak wordt zijdepapier ook gebruikt om kleine doosjes op te vullen.

Ook in de kledingbranche wordt zijdepapier veel gebruikt. Het zijdepapier geeft niet af en u kunt daarom ook kleding verpakken in zijdepapier. "
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zit niet echt verpakt in het vloeipapier, maar het papier zit tussen de kleding in.
Omdat de kleding dan vet- en spatvrij verpakt is. Karton of gewoon papier kan nat worden, en als de kleding daar rechtstreeks in zit kunnen er vlekken op komen. Het laagje vloeipapier voorkomt dat.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ware het niet dat het vloeipapier niet om de kleding heen zit, maar ertussen! Vaak zit het in een t-shirt of topje gevouwen.
Idd al het bovenstaande.

Maar eigenlijk komen bijna alle artikelen die niet hangen met een vloeipapiertje binnen. Alleen als
Ze het gaan verkopen halen Ze het logische wijs eraf. En bij een webwinkel krijg je meestal
De orginele verpakking eromheen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zit er niet omheen, maar ertussen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt maar meestal
Zit er ook nog een plastic zakje omheen. Om hem
Totaal beschermd te krijgen