Hoe kan ik mijn schoenen makkelijker inlopen?

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze sneller ingelopen worden manieren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist carscho, dat is niet meer van deze tijd.
Je zou gewoon passende schoenen moeten kopen. Maar als je nu perse dat merk of dat model wilt
en je hebt daar pijn voor over..........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan hebben jullie wel hele makkelijke voeten óf jullie dragen alleen maar gezondheidsschoenen.... Want ik ben nog nooit een paar tegen gekomen dat ik niet moet inlopen. Doe ik dat niet krijg ik geheid blaren door dat ie wel ergens schuurt. En dat geldt voor alle typen schoenen van teenslippers tot pumps

Antwoorden (10)

draag een dag in huis een paar dikke sokken( of twee) in je nieuwe schoenen!
werkt perfeckt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ligt eraan wat voor materiaal het is.. want bv leer kan je hetbeste natte kranten inproppen.. lekker strak... klammige kranten..

zijn het gympen? dan natte keukendoekjes erin proppen ook dat lekker strak ( gewoon die simpele gele aanrecht doekjes )

Toegevoegd na 1 minuut:
en dan even een nachtje zo laten staan..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon savonds een paar uur aan in huis.. je voeten zijn dan iets dikker en zo lopen je schoenen makkelijker en sneller in..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de schoenenwinkel is een spray te krijgen die je in de schoenen spuit.
Als je dan met je voeten direct erin gaat voelt dit heel koud aan en na de hand went jou voet hieraan en gaan de schoenen comfortabel zitten.
Wel enkele keren herhalen.
Werkt prima.
Ieder schoenwinkel heeft dat.
Heb toevallig vorige week het spraybusje weggegooid dus helaas weet ik niet de naam het is een bruinachtig spraybusje.
11 jaar geleden
je kunt natuurlijk allerlei kunstgrepen uithalen, maar als je nieuwe schoenen hebt, moet je het dragen daarvan langzaam opvoeren, zodat het went...en dat de pasvorm van de schoen naar je voet gaat staan, het komt van twee kanten.
's avonds een uurtje of anderhalf/twee aan, de volgende dag een halve dag en de derde dag misschien, als er geen problemen zijn, de hele dag aan. of iets langzamer, iedere dag een uurtje langer aan, kan ook...
als ze pijn doen zul je langzamer moeten opbouwen, of zelfs bij de schoenmaker langs zodat hij (leren) schoenen even een stukje optrekt/iets breder maakt.

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een dun sokje nat maken met warm water. Deze aan trekken en de schoenen instappen en ermee rondlopen. Dan rek je hem ook op dmv beweging
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer een leren schoen op 1 plek heel erg knelt, kun je de schoenmaker vragen het leer op die plek te kloppen zodat het soepeler wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, mijn hele leven heb ik al moeite met schoenen kopen. Ik heb heb brede voet en een hoge wreef, mijn ervaring is dat de schoenen meteen goed moeten passen. Inlopen van schoenen is niets meer of minder dat de schoenen wat soepeler worden. Schoenen die niet goed passen zullen ook niet prettiger gaan zitten. Als je schoenen gaat passen is het verstandig wat dikkere sokken aan te doen of ga schoenen in de avond kopen dat zijn je voeten wat dikker. Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt. Als de schoenen die je hebt gekocht iets te klein zijn kun vragen of een schoenmaker ze kan behandelen met leer weker en daarna wat op kan rekken. het is een lapmiddel soms werkt het.
Groet Bert
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het gaat om blaren op je hielen dan moet je je schoenen schuin tegen iets aanzetten en er een laagje water in laten lopen dat een nachtje laten staan en dan nat aantrekken. Het leer is dan soepeler en gaat dan als ze droog naar je voeten staan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan er kranten instoppen, een nachtje laten zitten, en je schoenen zijn groter!

Toegevoegd na 50 seconden:
Geen NATTE kranten, grote kans dat ze daarna weer krimpen!