waar vind ik schoenen met uitneembare binnenschoen?

Vanwege voetproblemen is het voor mij enkel mogelijk in schoenen te komen als ik eerst een uitneembare binnenschoen aantrek en gezamenlijk met deze de schoen inga. Op het moment draag ik schoenen van de lidl, maar wil graag meer keuzes hebben. Zijn er specifieke merken/winkels waar ik deze kan vinden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Je komt dan misschien ook snel op bergschoenen terecht.

Onder andere te koop bij Zwerfkei en
Bever-outlet Calland

Toegevoegd na 9 minuten:
2e bron bij een orthopedische schoenspecialist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik weet zo niet wat een binnenschoen is. Maar ik weet dat de Ecco een uitneembaar voetbed heeft. Misschien heb je daar wat aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je voetproblemen hebt moet je echt naar een orthopedische schoenmaker!
Schoenen van de Lidl zijn onmogelijk goed voor mensen met voetproblemen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Crocs heeft nu een paar, ik meen Tilda, en volgens mij kun je daarvan eerst de 'voering'antrekken en dan de schoen.

Het is echter een beetje lastig te beoordelen wat je precies bedoelt en waarom je precies de schoen anders niet kunt aankrijgen. Ik kan namelijk door heupproblemen heel slecht schoenen aantrekken, en eigenlijk met mijn probleemvoeten alleen maar comfortabel op blote voeten lopen, maar sinds de uitvinding van de Crocs kan ik ook weer met schoenen uit de voeten ; soepele instappers met goede steun en lekkere pasvorm. Zelf draag ik de Silver Clouds.

Maar als je echt een bepaald serieus voetprobleem hebt, lijkt de Lidl me absoluut niet de aangewezen plek, maar eerder een speciale schoenenenwinkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op ww.livit.nl
Waarschijnlijk kun je daar wat vinden wat vele malen beter is voor je voeten, dan schoenen van de lidl.
Het meeste van livit wordt ook nog eens door je zorgverzekering vergoed!