dof en zeer pluizig haar hoe kom ik er vanaf?

ik heb heel pluizig haar bijna een soort hooi :P en het is heel dof het glanst niet en ik heb al allerlij producten gebruikt zoals : maskers voor je haar creme spoelingen ik heb zelf gelezen dat als je bier in je haar doet en je spoelt het na een tijd uit dat dat werkt maar het werkt niks ook als mijn haar nat is en ik fóhn het helpt het niet en als ik het gewoon op laat drogen ook niet al die serums werken ook niet en mijn haar stylen doe ik ook nooit want ik heb al best stijl haar van mezelf weet iemand een huis tuin een keuken oplossing waardoor het weer mooi glad glanzend en gewoon soepel word en niet zoals stro ?
alvast heel erg bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.3K
Cryofiel
12 jaar geleden
Hoe je er vanaf komt? Met een goede tondeuze, zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je humor kent geen grenzen Cryofiel :)))

Antwoorden (10)

zoek een goeie kapper op en vraag advies
12 jaar geleden
Andrelon voor dof en zeer pluizig haar....!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet van alles erin doen dat maakt het waarschijnlijk alleen maar erger! koop vochtinbrengende shampoo en cremespoeling en niet te warm douchen daar droogt je haar ook van uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer de producten van Palmer's eens.
Shampoo (coconut oil) en Wax zijn uitermate geschikt voor droog en pluizig haar.
Best niet fóhnen, daar droogt je haar van uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het met een heel ouderwets middeltje proberen,en dat is: na het wassen spoelen met een scheutje azijn,of met een grote scheut bier,maar daarna niet meer uitspoelen.
12 jaar geleden
Doe wat olijfolie op je handen en kneed dit zachthandig in je haar. Al je haar moet 'nat' zijn van de olie. Doe een oude handdoek om
Je haar, anders drupt het op je kleren, en laat het intrekken. Een half uur is prima. Ga intussen computeren of stofzuigen of iets anders anders duurt het zo lang. Daarna je haar wassen met normale shampoo. Als het nog erg vet is twee keer. In het begin elke week doen en daarna afbouwen tot je haar weer normaal is.

Verder helpt het voor het haar dat je aan het aanmaken bent om gezond te eten. Je kunt ook biergist slikken daar zit veel vitamine B in en dat is goed voor je haar. Kun je bij de drogist kopen en kost bijna niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker een keer goed laten knippen en een kleurspoeling erin laten doen.Daar gaat je haar zeker lekker van glanzen.Veder hebben ze bij ETOS een fijne en zeer goedkope shampoo van hun eigen merk.Dat is een twee in een product,dus shampoo en conditener in een.Zit in een fel groene fles en ruikt nog erg lekker ook.
Verder proberen om niet te heet te fohnen,laat je haar eerst wat aan de lucht drogen en fohn ze daarna in model.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel producten van Andrélon zijn hier goed voor. Je hebt bijvoorbeeld anti-pluis en voor glanzend haar. Als dit niet helpt, vraag dan advies bij de kapper. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haar serum van John Frieda in je haar doen als het droog is! 2 pompjes is genoeg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had precies hetzelfde probleem als jou, en heb wel 100 dingen geprobeerd.
Onder andere glad en stijl van andrelon maar daar was ik niet echt tevreden mee. Het ruikt niet lekker, en mijn haar werd heel erg vet. Vervolgens heb ik onder andere anti-pluis shampoo van de herbal essentials geprobeerd. Die ruikt echt heerlijk, maar het resultaat was na een dag weer weg.
Nu gebruik ik SHINE WAX van GUHL. Het ruikt niet, en ik ben erg tevreden met het resultaat. Je moet wel maar een heel klein beetje gebruiken en dan goed verdelen, anders wordt je haar heel erg vet.