hoe kan je met een 'normale' stijltang nat haar stijlen?

ik heb het altijd onhandig gevonden als je eerst de föhn moest gebruiken en daarna de stijltang. het duurt ook eeuwen voordat mijn haar droog is, ook al gebruik ik een föhn. ik heb het nooit durven te gebruiken omdat ik bang ben dat de stijltang kapot gaat of mijn haar verbrand.
xxx een meisje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
15.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet doen, dan kook je je haar!

Het beste antwoord

Nee dit moet je echt niet doen. Doe je dit wel, dan krijg je een ontzettend hard, sissend geluid, dus je schrikt je dood. Het is slecht voor je haar, je brandt letterlijk je haar. Er zijn speciale stijltangen die je op nat haar kunt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik heb een föhn borstel!! Helemaal super, geen stijltang meer nodig!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee doe dit niet, dit is enorm slecht voor je haar! Je haar krijgt daardoor gespleten haarpunten en het gaat er onverzorgd uitzien. Hier meer informatie: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/78637-alles-over-gespleten-haarpunten.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zou ik niet proberen, hier breekt je haar van af. Zonde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt van syoss heat protect halen dat is tegen hete lucht (fohn) en hitte van de stijltang

Toegevoegd na 1 minuut:
droog je haar wel handdoek droog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of dat kan moet je ff nalezen in de gebruiksaanwijzing, er zijn tangen die het kunnen, maar diegene die het niet kunnen zijn erg slecht voor je haar. Wet2straight is een tang van remmington die het wel kan. Altijd een hittebestendige bescherming gebruiken tegen teveel verdampen van het vocht in je haar. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet doen, niet doen! dat is zo slecht voor je haar. met normale stijltangen kan het totaal niet. je hebt wel speciale stijltangen ervoor, koop die dan. ze zijn wat duurder maar dan heb je wel iets en breekt je haar niet af en verbrand het niet!
12 jaar geleden
Ja dat vind ik dus ook,
eerst fohne dan stijle, bah.
Maar braun heeft er een tijdje geleden 1 op de markt gebracht dat je kan stijle als je haar nat is.

Maar als je toch nog eens wilt overwegen met je 'gewone' stijltang dan zou ik het toch niet doen,
het is echt barslecht voor je haar
het begint te sissen en je ziet damp uit de stijltang komen
mijn nichtje had het eens geprobeert,
het zag er niet uit dat kan ik je zeggen.

:)