Waar kan ik een simpel oranje shirt kopen, zonder iets erop?

Ik wil een shirt oppimpen, daarvoor wil ik graag een oranje shirt. Maar ik kan nergens iets vinden zonder WK of iets van koningdag erop.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.5K
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Omdat ik op mijn mobiel zit kan ik slecht links plaatsen. Maar bonprix heeft oranje shirts, longsleeves en hemdjes zonder opdruk en niet te duur. Wel aangeven dat je met acceptgiro wilt betalen. Is makkelijker als je een product retour wilt sturen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou een wit kopen en het oranje verven. Of een oud licht kleurig shirt! Verf is bij alle drogisterijen te koop!!!

Antwoorden (4)

Bij de Wibra, Zeeman en Hema hebben ze veel effen shirts in allerlei kleuren. Oranje is niet echt een populaire kleur (buiten WK en Koningsdag), maar daar zou je wat moeten kunnen vinden.
9 jaar geleden
Bij de action krijg je dat ook daar heb je heelveel t-shirts zonder print.
Het zal wel niet de beste kwaliteit zijn maar als je dat niet uitmaakt zou ik daar eens kijken dat kost ook maar n paar euro.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.oranje-tshirts.nl/product/grote-oranje-t-shirts-kleding/10015467.html

Hier staan oranje T-shirts met en zonder opdruk te koop. Ik zag er eentje bij staan voor 11 euro en de te verwachten verzendkosten zijn 3,95-6.95.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de C&A valt soms ook nog wat te vinden. Daar heb ik laatst ook nog een heel aantal neutrale t-shirts vandaan gehaald.