Waarom kopen mensen soms heeeeeeeeeeele dure lingerie terwijl het toch maar onder de kleren zit?

Dat vraag ik me wel eens af....oke, ik begrijp dat als je een date hebt en er misschien iets intiems op zou kunnen volgen (alhoewel ik dat wel erg snel zou vinden zijn na de eerste keer, maar ja, wie ben ik;-)....) dat je er ook zonder kleren zo aantrekkelijk mogelijk uit wilt zien.

Maar ook in andere gevallen schrik ik soms van de prijzen en dan denk, waarom? Wie ziet het nou? Dat is toch zonde?

Ik zelf vind 't het belangrijkste dat het lekker zit en let er natuurlijk er ook wel een beetje op dat het wat lijkt uiteraard maar dat hoeft helemaal niet zo duur te zijn.

Bovendien zit me dat dure spul ook helemaal niet lekker!

14 jaar geleden
in: Mode
2.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens. Dat geld kan ik wel beter besteden.

Het beste antwoord

ik snap het eigenlijk ook niet je kunt ook goedkope maar ook schatige lingerie vinden. degene die het liever duur kopen vind iik dat het aleen maar geldverspil is :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misslobe
14 jaar geleden
Ik ben het helemaal met je eens ;-)!

Andere antwoorden (12)

Ik denk dat het je zelf een goed gevoel kan geven. Als je het geld hebt om dit spul te kopen kan het je voldoening geven om het aan te schaffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de pret begint wanneer die kleren uitgaan.
wanneer men nog niet geheel naakt is.
het wind een man op en de vrouw wil daar best wat voor neerleggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik koop eigenlijk bijna nooit dure lingerie. Als het maar lekker zit.

Máááááár, ik koop het wèl als ik mijn vriend zou willen verrassen of 'trakteren' op een leuk avondje.
Of wat nou als je kleding hebt waarbij het juist de bedoeling is dat de kanten BH er nèt speels bovenuit komt?

Daar spelen bedrijven die lingerie verkopen slim op in, want dan willen mensen wel wat meer betalen. Er is zat leuke lingerie wat niet duur is, maar ik moet eerlijk bekennen dat mijn smaak vaak naar het duurdere toe neigt als ik echt iets leuks en sexy's nodig heb/wil.

Maarja dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
(zoals de nieuwe POES-UP BH.. dat lijkt mij nou wel wat ;) lekker warm in deze koude dagen!

Toegevoegd na 14 minuten:
*sorry naatje.. het plaatje is gewoon zó leuk en toepasselijk! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Naatje, Naatje! Ze doen het weer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doen wat weer? :O
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mn poeeeeeeessssssssssssssssieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaa hij is zó lief! En zo te zien nog handig ook! ;)
Kan wel een paar reden bedenken:

Omdat ze het geld ervoor over hebben
Omdat ze erbij willen horen.
Omdat ze het gewoon leuk vinden.
Omdat hun partner het leuk vindt.
Omsdat ze onderkleding net zo belangrijk vinden dan bovengoed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je tweede punt.. ''waar'' willen ze pcies bijhoren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de exclusief ondergoed liefhebbende groep...!!!!!!!!!!!
Spannend om een geheimpje te hebben dat alleen JIJ en alleen ZIJ die jij laat weten het kennen... Zo zit dat...

Lekker zitten moet dat helemaal niet, het moet een geheim zijn dat alleen laat weten aan personen die jij uitkiest...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soms is het nodig om je sexy te voelen zonder dat meteen de hele wereld het hoeft te zien, het geeft je soms dat beetje zelfvertrouwen dat jij weet dat je onder je kleren een supersetje aan hebt.

In mijn geval doe ik het vooral voor mezelf, ongeacht de prijs. Ik wil mij er zelf gemakkelijk in voelen, maar af en toe net wat pittiger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om dezelfde reden dat mensen soms heeeeeel duur schoeisel kopen,terwijl ze toch maar mee door de modder baggeren! Omdat het mooi is en omdat je je ook wel mooi wilt maken voor je partner.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt ook wel eens romantische avonden. En daar wil je natuurlijk weer heel sexy er uitzien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet perse alleen voor je partner hoor, zelf wil je toch ook mooie lingerie dragen.
Het hoeft niet altijd duur te zijn, maar vaak is dat helaas wel zo.
Dan betaal je voor een mooi en goed zittend setje veel geld ja.
Het geeft gewoon een lekker gevoel!
;-) En stel je voor je krijgt een ongeluk, zit je er toch netjes bij ;-)
Maarja zoals bij alles smaken verschillen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms kunnen mensen alleen maar heel dure lingerie kopen omdat hun maat eenvoudigweg niet in een goedkoper merk verkocht wordt.
In de gewone winkels zoals de HEMA en C.A. hebben ze de standaard maten maar als je maat afwijkt ( b.v. smalle omvang maar grote cupmaat of gewoon een flinke cupmaat) moet je helaas naar de dure lingerie-winkels.
Je kunt trouwens ook vaak zien of een b.h. goed zit terwijl iemand gekleed is, let maar eens op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lingerie doet veel meer dan alleen maar mooi zijn of niet mooi zijn. Zo kan lingerie de taille slanker doen lijken, de borsten liften, veel stevigheid geven bij sportieve activiteiten, comfortabel zitten etc.
Als jij dure merken niet lekker vindt zitten, dan koop je echt de verkeerde merken.
Ik zweer bij Prima Donna (ook vanwege de grotere cupmaat zoals de vorige beantwoorder al aangaf). Een merk dat super zit, erg mooi is en onder kleding ook mooi uitkomt. Het kost een kapitaal maar dat heb ik er echt voor over. Als je een kleinere cupmaat hebt, is Marie-Jo de lijn uit dezelfde fabriek dan Prima donna.

Natuurlijk heb je van die geluksvogels die eigenlijk geen ondersteuning nodig hebben en die ze, bij wijze van spreke, vrij kunnen laten rondhangen. Tja dan kom je met 15 euro al een heel eind. Helaas kosten die van mij er 85!

Onderstaande heb ik laatst gekocht, nou is dat geen plaatje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat vrouwen mooie lingerie heel belangrijk vinden en dus mannen hun best doen om mooie lingerie te kopen en vrouwen dan weer gelukkig zijn: dit wordt ook circulaire causaistiek genoemd. Je kunt ook doen alsof en fictieve lingerie kopen en geven: het is wel iets moeilijker en vergt subtiele gaven van overtuiging.