Waar koop je (voor een redelijk bedrag) mannen ondergoed?

Ik zoek boxers zoals bij de H&M, daar zijn ze 15€ voor 2. Ga ik het ergens goedkoper vinden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Dat koop je gewoon bij Henk (van boven tot onder goed)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de hema vindt je dat zeker ook. Wordt allemaal in azië gemaakt dus kan lekker goedkoop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij Zeeman verkopen ze ondergoed voor heren voor zeer redelijke prijzen. Basic shorts, maar ook in leuke kleuren. De goedkoopste boxers zijn 2 voor € 4,49 (basic grijs). Wel een iets ander model dan jouw voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De boxers van Puma zijn van goede kwaliteit en 14,95 per 2 (wel strak model): http://www.boxers.nl/puma