Mijn peeptoes kraken/piepen. Hoe los ik dit op?

Mijn hiel gleed telkens uit mijn peeptoe en heb er daarom hielstoppers in laten plakken door de schoenmaker. Mijn voet zit nu iets verder naar voren in mijn schoen en iets strakker. Het kraakt nu als ik loop, omdat mijn blote voet tegen het leer aan de binnenkant 'kraakt' - omdat het dus strakker zit. De binnenkant is van leer, de buitenkant van suede. Hoe los ik het kraken/piepen op of is dit een kwestie van uitlopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Raakt een nagel je schoen???
Heel vaak komt daar het kraak geluid vandaan.
Een nagelakje op die nagels help meestal.

Antwoorden (1)

je zou een paar kousenvoetjes kunnen dragen die zie je niet in je schoen en voorkomt piepen en kraken..

Toegevoegd na 1 minuut:
je hebt ze in meerdere kleuren

Toegevoegd na 10 minuten:
en ook voor peeptoes schoenen..