Wie weet waar je leuke fleurige housebroeken kunt kopen?

Ik draag (door auto ongeluk) een voet/enkel prothese. Dat is een soort van beugel die helpt voor een klapvoet. Nu het zo warm is zou ik graag een leuke vlotte kleurige "flutter" broek willen. Lekker los om je benen maar wat toch die beugel bedekt. Ik zoek hem wel in een grote maat. Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben je een jongen/man of meisje/vrouw?

Antwoorden (2)

Een trainingsbroek zit lekker luchtig. Bij hunkemoller heb je huisbroeken die lekker wijd vallen. Verder kan je een pyjamabroek overwegen. als je oplet dat het geen overduidelijke pyjamabroek is valt het niemand op. een kennis van me draagt deze ook ivm beugel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom die min? Bij Hunkemoller hebben ze inderdaad ook pyjamabroeken die je prima voor house broek door kunt laten gaan. Een plus van mij hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.hunkemoller.nl/nachtmode/broeken.html
het soort broek dat je zoekt is misschien nog wat onduidelijk.

ik denk dat je harem broeken zoekt?
en je hebt het over een grote maat,

dan denk ik aan miss etam (zie link)

H&M heeft ook broeken in grote maten. (zie link)

en verder heb ik nog een link toegevoegd van een broek bij V&D.

en ze zijn allemaal niet duur!
veel succes ermee!