wat voor maat corset ben ik nodig?

Ik wil graag een simpel corset kopen vooral om het eens te proberen. maar ik weet niet zo goed wat voor maat ik nodig ben.
ik heb een:
taille van 77 cm
borstomvang van ongeveer 90 cm
en heupen van 84 cm.
Weet iemand wat voor maat ik nodig heb?

als je nog leuke (simpele) corsetten weet die op internet zijn te bestellen zet er dan alsjeblieft een link bij :D
ik heb ong. 50 euro te besteden (en het liefst natuurlijk minder.

Toegevoegd na 9 uur:
kleine hermeting gedaan is 86/87 sorry voor de fout maar volgens mij maakt het nie zo veel verschil

Toegevoegd na 1 week:
bedankt voor alle reactie's

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer eerst eens corrigerend ondergoed
misschien een optie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is gewoon je kledingmaat... En google maar eens op corset... Dan vind je zat winkels...
Kimath
11 jaar geleden
weet je zeker dat je heupen 84 cm zijn? dat is wel erg smal. je moet je heupwijdte meten op het breedste punt, dat ligt vaak net iets onder het heupbot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
fijn ik ben smal heb ik weer.
kleine her meting gedaan is 86/87 maar zoveel verschil maakt dat nie of ligt dat aan mij ??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
pinkeltje:
ik wil graag een corset proberen ik ben het (volgens mij) niet heel hard nodig :D
wel bedankt voor je reactie :)
Kimath
11 jaar geleden
heupmaat 87 is niks mis mee hoor, je hebt dan gewoon mooie smalle heupen. Ik heb zelf best brede heupen, iets van 95-100 cm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt een hele hoop websites vinden door te googlen op corset. Ik heb er een paar voor je erbij gedaan. Voor de maat zul je contact op moeten nemen met de klantenservice van de webshop. Zij kunnen je vast goed verder helpen. Succes! Bronnen:
- http://www.corset-kopen.nl/
- http://www.uwantisell.nl/index.php?item=corset-en-bustier&action=page&group_id=10&lang=NL
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet zo heel netjes, maar ga eens langs een bruidsmodezaak. In zo'n jurk heb je vaak een korset nodig en kan je daar passen. De dames die daar werken hebben er kijk op. je kunt ook naar een lingerie-winkel gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kimath: haha dank je :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vreenerik:
te jong om te trouwen i am afraid

Antwoorden (1)

Volgens mij is het gewoon je 'shirt' maat.
En je HEBT het nodig, je BENT het niet nodig :)

Als je er echt niet uitkomt, ga dan naar zo'n dure lingerie zaak.
Vraag om wat advies en ga op zoek naar een mooie goedkopere!
Heb ik ook gedaan:)