Hoe kan ik meerdere ringen leuk combineren?

Ik hou heel erg van sieraden en ook van ringen, maar ik weet niet zo goed hoe ik meerdere ringen aan verschillende vingers leuk kan combineren, weet iemand een site waar ze dat uitleggen of voorbeelden geven?
Vooral ringen met grote stenen, bijv. de ring op de foto

Nu draag ik altijd maar 1 ring gewoon aan de standaard ring vinger maar ik wil weer een iets anders.

Hoop dat iemand mij verder kan helpen en wat inspiratie kan geven.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
4.7K

Het beste antwoord

Op dit moment kan heel veel op ringen gebied. Eigen bijna alles wel. Combineer gewoon lekker met de ringen die je hebt. Hoe meer ringen hoe beter is de trend. :)

Hier is een leuke site waarbij je veel coole voorbeelden ziet van hoe men ringen draagt.

Veel plezier met uit proberen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje! Naar zoiets was ik dus op zoek, ik ga lekker rond snuffelen.. Liefs,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is goed te horen. Het is zo'n leuke trend!

Andere antwoorden (4)

Ik draag zelf veel ringen. Ik hou altijd mijn wijsvinger en pink vrij, ik vind dat mooier staan en dan word het minder snel 'too much'
Als je grote ringen wil dragen zou ik de grootste dragen om de ringvinger, de rest zou ik wat kleiner kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje!
Ik heb misschien wel wat leuks voor je gevonden: zie onderstaande link. De ringen zijn zowel afzonderlijk als "gestapeld"te dragen. Daarnaast vindt je 't misschien leuk om eens een duimring te dragen (zie afbeelding).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje! Ik ga lekker snuffelen op die site, die duimring vind ik echt super leuk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind hem echt ver-schrik-ke-lijk!
Het is jou eigen gevoel wat jij mooi vind .
Ik draag wel aan iedere vinger 2 of drie ringen van sjiek tot glad zelfs een ring met een kruis ster streep etc.
Zelfs mijn pinken en duimen zijn geringd.
Je kunt combineren zoveel en zo apart als je zelf wil.
Nietkijken wat anderen hebben en niets van anderen aantrekken maar dat doen wat jij wil.
Je leeft maar een keer in deze wereld.

Jij moet je er goed bij voelen dat is wat telt en niet wat anderen doen of vinden.
Gewoon doen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist: +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja daar heb je ook helemaal gelijk in, maar ik kan wel wat inspiratie gebruiken ;) Liefs,
Ik heb een ring met een paarse steen om mijn linkerwijsvinger. Ik heb een ring met een klein wit diamantje om mijn linker ringvinger. Ik heb een wit/gouden ring met witdiamantje om mijn rechter ringvinger.

De paarse staat er niet bij. Die is ook wat groffer dan de andere twee. Maar ik heb ze gekregen dus er zit voor mij een betekenis aan. Het zal mij dus een worst wezen of dat meisje van 10 straten verderop het niet mooi vind. Of dat een vriend van mij het niks vind.

Ik bepaal zelf wat ik draag en vooral ook hoe ik het draag. Zou jij ook moeten doen!