Waar kan ik kleding maat 37 kopen?

kleding maat 36 is meestal te krap, maat 38 meestal te groot... waarom kan ik nergens een maat 37 kopen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bestaat dat dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij bestaat deze kledingmaat niet. Misschien moet je maat 178 proberen?
Kimath
11 jaar geleden
Kledingmaten verschillen ook per winkel, in de ene winkel heb ik ineens een andere maat broek of shirt. Ligt heel erg aan het model van de kleding, het materiaal en het merk.

Antwoorden (3)

Er bestaat geen kledingmaat 37. Wel weet ik uit ervaring dat Italiaanse en Aziatische maten altijd klein uitvallen. Dus je zou op zoek kunnen gaan naar maat 38 made in Italy, Taiwan, Indonesia, etc.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal mee eens, ook in de kleinere boetiekjes vind je soms wel klein uitgevallen maten, je moet op zoek gaan naar een winkel waar je slaagt.
Maat 37 bestaat niet dus je zou oa bij de Mango kunnen kijken naar klein uitvallende kleding of bij Benneton...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat bestaat niet. Je kunt wel je kleding op jou maat laten maken. Dat doe ik soms als ik een T-shirt zie in bijv. L, heb zelf XS/S. Voor 15 euro heeft hij hem ''kleiner'' gemaakt :).