Weet iemand waar je gucci pet voor kinderen kan kopen in Amsterdam?

Toegevoegd na 23 minuten:
In gucci store van Bijenkorf hebben ze niet eens gucci pet voor volwassenen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

Ja, de Gucci - store op de PC verkoopt ze inderdaad. Maar de keuze is beperkt en ik weet niet of je er €85 voor over hebt ...
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wel goedkoop, die voor volwassenen kosten minimaal €160 en sommigen duurder dan €200, zagen die hetzelfde er hetzelfde uit als die voor volwassenen?
MissBiggie
12 jaar geleden
Ik weet niet niet hoe die eruit zien. Zou je even de link moeten openen die bij mn antwoord staat.

Andere antwoorden (1)

gucci store in de PC hoofdstraat mischien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil het zeker weten, ik wil niet voor niets daarnaar toegaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry