Weet iemand waar je een geblokt vest kan kopen?

Ik zoek overal! maar ik vind het nergens!
Welke winkel!??

Toegevoegd na 1 uur:
Zie afbeelding!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Blokjes was de afgelopen tijd erg in en veel mensen zag je met blokjes rond lopen. Dit waren dan wel veel blousjes maar ik denk dat je bij een winkel zoals de londen ofzo iets wel een vest kan krijgen met die soort blokjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij de H&M Of de We en aders kan je het proberen bij de C&A, Takko, of de V&D, soms verkopen ze die vesten ook bij de zeeman of piet kerkhof. Of op de markt.
En anders kan je nog in de catalogus van dewehkamp kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de boerenwinkel natuurlijk ;)

www.welkoop.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Burberry, daar wordt je simpel van de ruitjes!
Ik zag laatst bij de H&M online-shop een geruit damesvestje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
burberry is geruit, niet geblokt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en wat is het verschil?
Kijk hier eens bij beslist

http://www.beslist.nl/mode/truien_mode?query=geblokt+vest+&range=mode%2Ftruien_mode