In welke winkel kan ik een corduroy chino broek kopen?

Hoi. Ik ben opzoek naar een net model broek van corduroy. Een chino-model het liefst.
Volgens mij is het lastig om buiten de winter corduroy te kopen, maar ik wil het toch graag proberen.
Omgeving Groningen is waar ik het zoek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2K

Antwoorden (1)

Je kan op online site's zoals wehkamp of zalando kijken. Gewoon even op de site zoeken en het word bij je thuis afgeleverd. Van Wehkamp zelf weet ik dat van toen ik een keer er wat had gekocht, het de volgende dag al in huis was. Als de broek toch niet helemaal naar wens is kan je hem natuurlijk weer terug sturen . Veel succes