Wat doe je tegen ingegroeide haartjes na het scheren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Eerst scrubben voor je scheert. Zo komen de haartjes die plat liggen los van de huid waardoor je rechter kunt scheren.

Er is ook een middel die je kunt insmeren na het scheren om ingroei te voorkomen. 'Ingrow go'. Het helpt echt!!

http://www.doozie.com/skin-doctors-ingrow-p-1179.html?gclid=COqExuug2aECFY4_3god2giTIg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

stoppen met scheren en gaan harsen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verpulver een aspirine (geen paracetamol), en vermeng die met wat creme.
als je het geschoren gebied daarmee insmeert, geef je een zachte scrub, en ga je kleine ontstekinkjes tegen.
je hebt zo minder ingroeiende haartjes en pukkeltjes/irritaties.
13 jaar geleden
Wanneer je scheert, met de haargroei mee scheren, dus niet tegen de haargroei in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scrubben. Absoluut niet aan pulken, zo krijg je littekens.
Als je je scheert wel met de haargroei mee scheren.

Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De huid scrubben.