Is het normaal dat mijn Birki's Noppy zo'n pijn doen? Of is het een kwestie van wennen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze nu een dag en ik kan er gewoon niet op lopen zo'n pijn doen ze. Ik word er echt misselijk van! Heb in het verleden dit soort slippers (van ander merk) gehad en kan me niet herinneren dat dat zo pijnlijk was. Mijn voet is ook wat doorgezakt.

Antwoorden (2)

Dat is een kwestie van wennen , je kan ook een kleineere of grotere maar kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb uiteindelijk Maseur slippers gekocht en die deden geen pijn.
Birki's moeten zich naar jouw voeten vormen dis ja het doet even pijn mar als je er in huis veel op loopt is dat snel minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze Birky's Noppy met noppen kunnen niet naar je voet gaan staan, want het is hard plastic. Het voetbed was gewoon niet goed genoeg voor mijn voet.