Ik heb slaghaar, maar ik wil stijl haar zonder iedere keer mijn haren te stijlen met een straightner. Is hier een manier voor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf ook veel krullen. Hou er rekening mee dat als je het laat ontkroezen bij de kapper dat nooit net zo glad en glimmend wordt als wanneer je de straightner gebruikt. Vriendinnen van mij hebben het ook laten doen, maar moeten toch elke ochtend nog met de strijkbout erover ;-)

Het beste antwoord

Je kan het permanent laten straighten bij een kapsalon!
Het groeit dan gewoon uit!
Dan word het profesioneel gedaan ( anders kan je je haar behoorlijk verkloten )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

een vriendin doet het met permanent vloeistof.
maar dan zonder krulspelden ;-)
ze kamt het met een fijne kam allemaal strak omlaag met het spul er al in. iets korter laten intrekken dan wanneer je het gebruikt voor krullen en voilla.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel erg bedankt!
Je kunt gel kopen om in je haar te doen waardoor het stijler wordt.

Toegevoegd na 2 minuten:
of als je haar nat is kun je met een borstel onder een pluk haar gaan en dan met de fohn er overheen. Als je het goed doet is het voor een dag stijl. Als het niet lukt moet je het aan de kapper vragen, die kan het erg goed. (die doet het altijd bij mij)