hoe heet het boekje met foto's van modellen?

Meestal hebben ze bij een auditie een boekje mee met hun professionele foto's erin, hoe heet zo'n boek?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heet dat een portfolio.

Antwoorden (2)

Zo'n boek heet een portfolio.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Portfolio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeft overigens niet eens een (fysiek) boek te zijn. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had ik dus toch bij antwoord moeten zetten ipv reactie.
Ik had al voor jou gereageerd maar was niet zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank!
Oeps.... sorry Laurena: ik zag geen antwoord en heb um dus gegeven; had niet bij de reacties gekeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha,maakt niet uit,jou gun ik het!^_~
(ik kan nu pas reageren: de GV-app crashte weer,en dan moet ik hem verwijderen en opnieuw installeren )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het goedgemaakt door een antwoord van jou elders, waar ik natuurlijk achtersta ;-)) een + te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,ik zie het nu,bedankt hoor:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;-)))
Dat is inderdaad, zoals in het andere antwoord staat een portfolio.
Dit hoeft niet persee een boek met "modellen"foto's te zijn, maar kan bijvoorbeeld ook een map met tekeningen of werk zijn.
Dit heb je om aan potentiele opdrachtgevers of werknemens o.d te laten zien wat je allemaal hebt gedaan, en kan.