hoe kun je snel bruin worden?

en dan zonder zonnenbank/zelfbruiners, gewoon natuurlijke middeltjes of tips of van die grootmoeder tips!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.3K

Antwoorden (12)

Lang genoeg in de zon gaan liggen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek een boer op, vraag even of hij de gierput opent voor je en zwemmen maar! Reken maar dat je bruin wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door naar een land te gaan met veel zon en zee. Goed insmeren en bakken maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de zon is prima, mits met mate gebruikt.

wortelen, tomaten en rode palmolie zorgen dat je sneller bruint.
kijk eens hier: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/22895-sneller-bruinen-sneller-bruin-worden.html
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met haarlemmer olie of bergamotolie ben je veel sneller bruin!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van te voren scrubben zorgt ervoor dat je langer bruin blijft, naar het strand gaan en in de zee gaan en dan je eigen laten opdrogen. En dit herhalen. Door het zeewater word je heel bruin. Of op een luchtbedje in de zee gaan dobberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door lekker bezig te zijn en te werken of te hobbyen in de zon. Je bent dan lekker druk en zit er dus niet eindeloos op te wachten, en bovendien komt de zon zo overal waar die komen moet en krijg je minder witte ' ligplekken' .
Wel oppassen dat je niet verbrand natuurlijk, dus hoe bruin je ook wilt worden, smeren is altijd verstandig.

Overigens wordt je in de schaduw ook bruin, alleen duurt het iets langer. Dekans op verbranden is dan echter minimaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door met te lopen met een marathon of gewoon door de stad lopen uiteraard met t-shirtje of zo mogelijk minder... Ik ben onlangs pikzwart uit een marathon gekomen ze herkenden mij bijna niet weer maar ik ben ook vrij snel bruin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een van de goedkoopste middelen om sneller bruin te worden is wijnazijn. De huid wordt in de schaduw ingesmeerd en mag pas weer aan het zonlicht blootgesteld worden als hij volkomen droog is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OLIJFOLIE !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga dagelijks onder de zon liggen paar uurtjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijnzaad olie !!!
En lekker bewegen in de zon ! fietsen, lopen, zwemmen.
Dan wordt je het mooiste bruin.
Of je zelf veel op of in het water begeven.
Enne dit hoeft geen zeewater te zijn.
Voor een bruine kop help vissen ook !! :)

Toegevoegd na 1 minuut:
t-tje achter help.