Wat is de grootste schoenmaat ooit gemaakt?

Toegevoegd na 5 minuten:
Het moet uiteraard wel een schoen zijn die gemaakt is om echt gedragen te worden natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
3.7K

Het beste antwoord

de grootste schoenmaat ooit maat 69 is geweest, dus ik neem aan dat ze voor hem/haar wel schoenen hebben gemaakt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt,
Matthew MacGrory ooit van maatje
69 voorzien door de Duitse schoenmaker Georg Wessels.

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal deze zijn, echter is er maar in van, maar deze is wel universeel :-)

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor wie dit niet weet. Dit is een gebouw van de ING bank en heet "De Schoen". :p

Toegevoegd na 2 minuten:
in = 1 ... Goeiemorguh Beertjuh... pfff

Toegevoegd na 7 uur:
Niet de daadwerkelijke schoenen gevonden, wel de langste man ooit, 2,72 cm, en de maat van z'n voet. :-)

Lengte voet in cm 47 cm. Rekenformule wikipedia schoenmaat: 3/2 * 49 (47 +2) = schoenmaat 73.5

Das pas een zeeschuimert :O
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is vlak bij Hessing auto, toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk !, maar ik bedoelde een echte schoen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vlakbij Hessing? Geen idee, dat ding staat in Amsterdam aan de Ringweg Zuid. Adres: Amstelveenseweg 500, 1081 KL Amsterdam. @wiseguy, sorry ik was ff melig ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen probeem hoor, ik moest er wel om lachen want zoiets had ik niet verwacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"kleine" aanvulling gedaan. Das pas lang haha, damn...
En op de foto te zien heeft de beste man schoenen aan.
Ik denk dat
dat deze is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1: Toegevoegd na 5 minuten:
''Het moet uiteraard wel een schoen zijn die gemaakt is om echt gedragen te worden natuurlijk.''
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zijn voor de reuzen.
in het schoenen museum staat er een, die is gedragen door een man begin vorige eeuw.
de schoenmaat was 69 dacht ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Langste man ter wereld heeft schoenmaat 66.