Moet ik mijn eigen maat of een maat kleiner van de Converse All Stars gympen kopen?

Ik wil Converse All Stars gympen online kopen (spartoo.nl) en zij raden mij aan om een maat kleiner te kopen, maar ik weet niet zeker of dat wel zo'n goed idee is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Antwoorden (4)

Ik zelf heb mijn All Stars gewoon in de maat die ik normaal ook heb.
Het beste is om ze gewoon in de winkel te passen, dan weet je zeker welke maat je moet hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had ze ook in mijn eigen maat!
Gewoon even passen, dan weet je het zeker. Het zijn natuurlijk wel gympen van een materiaal dat behoorlijk kan uitlopen. Dus als ze goed zitten dan kopen. Maar als de grotere maat te los is en de kleinere maat net iets te krap, dan misschien beter de kleinere maat kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou vragen of je het mag passen en anders zou ik het omruilen en de normale schoenen kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou in een winkel in de buurt eerst All Stars gaan passen. Gewoon even voor de maat en dan zeg je maar dat je nog even nadenkt over de kleur. Als je thuis bent bestel je jouw gewenste schoenen in de juiste maat die je in de winkel ge past heb.