hoe voorkom je dat bij het knippen met een nagelknippertje de stukjes nagel tot in alle hoeken van de (bad)kamer vliegen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
3K

Het beste antwoord

Als je de vingernagels knipt net nadat je de afwas op de ouderwetse manier hebt gedaan,dan is er niks aan de hand,en met de teennagels net zo na het douchen,en als je hele stugge en harde nagels hebt even met de voeten in een bak met lauw water dan knip je ze perfect,zonder wegspringende stukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat van die afwas op de ouderwetse manier... dat deed 't 'm... dat doe ik inderdaad... dank je voor de tip...

Andere antwoorden (9)

Doe er een doek overheen terwijl je de nagels knipt en doe dat desnoods onder water...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal vliegen de stukken ongeveer dezelfde kant op. Houd je vinger tijdens het knippen boven een oude emmer, dan valt alles in die emmer.

Je kunt eerst kijken waar je wilt knippen, het nagelschaartje daar neerzetten, knijpen zonder echt door te drukken, dan je vinger boven die emmer houden, en dan doordrukken.
14 jaar geleden
een nat watje of make-up doekje (weet ff niet hoe je die ronde platte watjes noemt..:) op je nagel houden terwijl je knipt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet je voeten één voor één op de wc bril tijdens het knippen zodat de afgeknipte nagels in de wc vallen, naderhand een lapje over de wc bril en klaar is het...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Bij je voeten is het nog makkelijk, dan kun je je andere hand over je tenen houden om de vliegende nagels tegen te houden. Het wordt pas echt lastig wanneer je met de ene hand de nagels van de andere hand knipt. Je kunt proberen je voet over je vingers te houden, maar dat vereist enige oefening... ;-)
Knippen wanneer je net onder de douche wegkomt, dan zijn je nagels nog zacht en knappen ze niet af door de druk van de knipper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door met de duim en wijsvinger van de hand waar je niet mee knipt de zijkanten van de snij kop af te sluiten kunnen er geen stukjes nagel uit die ruimte ontsnappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door je nagels buiten te knippen, voorkom je dit probleem 100%
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is een zeer ernstig probleem, waar de wetenschappers geen antwoord op hebben. Ik stel voor dat dit fenomeen tot op de bodem wordt uitgezocht. Het kán niet zo zijn, dat wij mensen op de maan kunnen zetten, maar desondanks geen oplossing hebben voor stukjes nagel.
Vraag subsidie aan en zet een onderzoek op:
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hallo reactieman... hoewel grappig, is je antwoord deze keer van nul en generlei waarde...
als je gwoon de hele nagel aanelkaar knipt zo met de bocht mee vliegen er helemaal geestukken rond nagel blijft prima zitten achter het knip gedeelte effe omspoenen en de nagels gaan naar het riool