Welke maat handschoenen voor kind van anderhalf en waarom zitten er geen duimpjes in?

Ik ben op zoek naar handschoentjes voor mijn dochter van anderhalf.
ik zoek en zoek, maar de maten snap ik weinig van (maat 1, 2 etc)
En ik begrijp niet waarom er geen duimpjes in die kleine handschoentjes zitten. Alsof deze kids niet met sneeuw kunnen spelen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
2.4K

Antwoorden (3)

Het is erg lastig om het duimpje van je kleintje door het piepkleine gaatje te krijgen, vandaar dat ze die weggelaen hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt,probeer maar eens zo'n klein duimpje in de duim van een handschoentje te krijgen.Zo'n kleintje snapt niet dat de duim daarin moet en zal dus ook niet meewerken.+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahah nee die knijpt lekker dat knuistje dicht
De maat verschilt per kind, dat moet je eigenlijk gewoon in de winkel bekijken.
Er zit geen duim in omdat 1: Dat erg lastig erin te krijgen is. 2. Kinderen van 1 1/2 over het algemeen niet zoveel controle over hun duim hebben, dat ze hem apart nodig hebben(tenminste dat is de theorie erachter).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als eerste is het duimpje te klein om m in dat puntje te houden wat voor de duim bedoeld is,ten tweede is het zodat het handje warmer blijft als het goed koud is....maat1 is het kleinste maatje en dan 2.....als je kindje 1,5 is zul je even moeten kijken want dan valt ze denk ik net ertussen in....enne ze kunnen er goed mee spelen hoor!