Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie heeft er ervaring met elektrische handschoenen of handwarmers?

Ik heb altijd ontzettend last van koude vingers en ben op dit moment bezig met een hondencursus. Vorige week was het zo koud voor mijn vingers dat ik misselijk werd van de kou en pijn en ik ben voortijdig naar huis gegaan. Ik heb dan ook ontzettend last van tintel in mijn vingers. Nu wil ik denk ik elektrische handschoenen of handwarmers kopen. Heeft iemand met 1 van deze ervaring? Werkt het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
563

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zelf heb ik handverwarmers, ook omdat ik altijd koude handen heb. Ze werken erg goed, worden lekker warm. Enig nadeel (in ieder geval bij die van mij) is dat ze wel snel afkoelen. Handig aan de handverwarmers is dat je ze eventueel in handschoenen zou kunnen doen. Dit hoeft echter niet, want ook voor thuis zijn ze erg fijn! Hierdoor vind ik ze persoonlijk fijner dan elektrische handschoenen, aangezien je die thuis niet zo snel aan zou doen. =) Die van mij zijn van het merk OBH Nordica. Ik kan deze echter nergens meer vinden op internet. Ik zou in ieder geval handverwarmers aanraden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding