Wat zou je nog extra aan kunnen trekken als je koude benen hebt ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Antwoorden (6)

Wanneer het echt koud is kan je een maillot aantrekken of thermo ondergoed, zorg dat je warme voeten hebt met lekker warme sokken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Warme voeten maakt een wereld van verschil.
Beenwarmers! Of skisokken die tot je knieën reiken, of een panty of maillot onder je broek/rok.

Toegevoegd na 31 minuten:
Bij mij zijn trouwens mijn benen minder koud als m'n voeten warm zijn. Dus extra zorg aan je voeten kan ook helpen. Goede sokken schijnen soms te helpen, bij mij persoonlijk werkt niets dat de voeten warm HOUDT, maar moet het iets zijn dat zelf warmte GEEFT. Bijvoorbeeld van die sloffen die je kunt opwarmen in de magnetron, die sokken met pittenzakjes onderin, elektrische verwarmde sokken, of gewoon een ouderwetse kruik, die ik tegenwoord zelfs meeneem naar m'n werk ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat moet je dan doen als het echt koud wordt?
Als het gaat vriezen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het vriest, doe ik dus wat hierboven beschreven staat. Daarbij heb ik vloerverwarming, en als ik m'n voeten niet meer warm krijg door ze op een kruik of pittenzak te zetten, warm ik ze op in een bakje water. Eerst koud water, omdat ik anders brandblaren krijg :-) En zeker als het vriest, voelt koud water warm aan aan m'n voeten. Vervolgens warm ik het langzaam op tot het lauwwarm is. Tja, je moet wat hé?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeetje. Dat lijkt mij allemaal lastig, als je kouwelijk bent. Maar Lotje lijkt mij een kind.
Die moet gewoon wat harden.
Een lekkere legging onder je broek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kleed je in laagjes!

Begin met een lange thermo-onderbroek.
Thermo-ondergoed is tegenwoordig in allerlei zaken te koop.
Doe daaroverheen een joggingbroek.
Niet een hele dikke, gewoon een goedkope. Het gaat om het laagjeseffect.
Daarover je lange broek.

Daaronder een paar katoenen sokken.
Over je katoenen sokken een paar wollen sokken.
Dan een paar lange beenwarmers die over je
sokken en over de onderkant van je broek gaan.

Dikke warme, gevoerde hoge schoenen aantrekken.

Als je het dan nog koud hebt,
dan trek je over dat alles heen een skipak uit een stuk.

En als je het dan nog koud hebt
dan blijf je lekker binnen bij de verwarming.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord is zeker ietwat sarcastisch bedoeld, na je reactie op mijn reactie bij een antwoord ;)
Haha +
Een maillot met wollen sokken erover en dan hoge bontlaarzen of in ieder geval gevoerde laarzen eroverheen aantrekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kniekousen, pany met je sokken erbij aan, ook in de winter regelmatig op blote voeten rondlopen, voor de doorbloeding, winterschoenen met extra dik synthetisch bontje verwerkt.