Hoe berg ik mijn accessoires en make-up op?

Ik heb ongelooflijk veel sieraden, tasjes, riemen en sjaals.

Sjaals heb ik opgevouwen en in m'n klerenkast gelegd. Het is een erg hoge stapel, dat is al niet zo handig..

Mijn armbandjes en kettingen heb ik voor een deel in doosjes, in (kado)tasjes, aan een tafelpoot van een tafel wat ooit als 'actietafel' heeft gestaan in de winkel waar ik werkte, aan een tassenhanger én aan een kapstok. Ik raak zo altijd m'n sieraden kwijt, en die kapstok ziet er zo rommelig uit..

Mijn handtassen zijn verdeeld over één grote reistas, en een vuilniszak.

Kleinere tasjes hangen ook aan een kapstok. Mijn oorbellen heb ik in kleine mandjes en sieradendoosjes..

En waar ik m'n riemen heb gelaten, weet ik niet meer. :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijd om op te ruimen én spullen weg te doen, je hebt gewoon teveel. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb inderdaad veel, maar ik gebruik het nog allemaal.

Het beste antwoord

je hebt hele leuke sieradenrekjes :)
En loop een keer door een goedkope winkel zoals de xenos,
en je vind superveel opberg-ideeën!
en kijk eens op www.101woonideeen.nl, staan leuke dingen op , ook opberg ideeën!!

veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord! +11

Andere antwoorden (4)

Aan de binnenkant van één of meer kasten een rail bevestigen en daat riemen en ceintuurs aan ophangen.
Voor de make up een beautycase en voor de sieraden wat doosjes en nog zo'n boompje en alles is weer georganiseerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
* Koop een siradenkast.
Kijk hier voor de mogelijkheden:
http://www.quesdesign.nl/

* Koop bij de Xenos of Leen Bakker ofzo een hele set stapelbare - en doorzichtige - vakkendoosjes.
Veel doosjes kopen, zodat alle oorbellen en armbanden in aparte vakjes kunnen.
http://opbergmiddelen.twenga.nl/transparant-opbergbox.html

* Of een doorzichtig ladesysteem.
Onderste lade groot voor tassen
tweede lade voor sjaals
derde en vierde lade met van die assortimentdozen, waar sieraden apart in vakjes kunnen.

* Voor sjaals en riemen zijn er ook allerlei hulpmiddelen in de handel:
Voor aan de kastdeur
Voor in de kast aan de kledingrail.
http://www.google.nl/search?q=riemen+opbergen&hl=nl&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=POMaT6SMD42k-gam6dzKCg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CC4Q_AUoAQ&biw=1106&bih=863
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Riemen heb ik aan een kledinghanger. Sieraden aan een sieradenpop. En make-up in mijn badkamerla. Handig in gebruik en uit het zicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
grote manden/bakken kopen en daar je spullen in doen