Perry Sport verkoopt ze. Heb ik daar gekocht vanwege mijn zwangerschap (rugklachten) om op te zitten. Volgens mij kosten ze 15 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wouter2011
12 jaar geleden
Dank. De zitbal wil ik ook vanwege rugklachten proberen. De rugklachten krijg ik van het zitten achter de pc op de stoel. Het zitten achter de pc op de zitbal schijnt minder rugklachten te geven. Heeft u misschien daar ervaringen mee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt echt goed! Je kan namelijk niet ingezakt gaan zitten. Zou het echt proberen.
Wouter2011
12 jaar geleden
Dank. De bal is gekocht. Ik heb die aan het proberen. Ingezaak kan ik idd niet zitten. Allen mijn onderrug doet pijn zonder leuning. Dus ik ga de pc uberhaupt zo veel mogelijk vermijden :-)

Andere antwoorden (1)

- Perry Sport
-Kruidvat,
waarschijnlijk bedoelt u een yoga-bal
deze ballen zijn niet duurder dan 15 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wouter2011
12 jaar geleden
Dank! Ik bedoel idd een yoga-bal. Ik heb die nodig om daarop te zitten achter de pc.