Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben 16 en heb vrij dikke steunzolen, waar kan ik leuke (niet al te dure) schoenen kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
960

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij de c&a heb je best leuke schoenen en bij de Bristol ook wel. Mijn vriendin heeft ook best dikke steunzolen en ze kan op alle goedkope schoenen lopen ( met uitzondering van de pumps met stilettohak maar daar kan bijna niemand op lopen ) zolang ze die zooltjes maar gebruikt. Overigens kun je ook bij van Haren wel goed terecht. Ik weet alleen niet of van Haren overal in Nederland filialen heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (2)

mijn zus heeft ze ook en past alle schoenen met de zolen erin gewoon bij de Schoenenreus en goedkope winkels, 9 van de 10 keer gaat dat goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal passen de dikkere steunzolen goed in laarzen die je een hele of een halve maat te groot moet kopen (eerst goed passen).
Dames pasvorm schoenen kun je bijvoorbeeld online kopen in de opruiming bij Wijdeman in Alkmaar. Klingel heeft ook schoenen met uitneembare binnenzolen en is niet al te duur. Scapino heeft soms ook schoenen waar de binnenzolen uit kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding