Afstotende kleur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen mode kleur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rood is vrij dominant, vaak kiest men voor wat minder dominante kleuren, want een modebeeld wordt in de winkels terug gevonden, en uiteindelijk geld mee verdient, vandaar dat het belangrijk is dat kleur als trend door de winkeldeur kan....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als iedereen rood zou dragen, zou je aan het eind van de dag last van je ogen hebben..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat rood staat voor gevaar en vergeten word de kleur van de liefde is. zou een goede rede zijn om juist meer Rood in de mode te maken als trend ik vind het ook erg jammer dat er zo weinig is in de kleur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt snel faal en is zo aanwezig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rood komt weer in de mode, maar of het ook gaat aanslaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het weinig mensen staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar deze lente zomer is het in de mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rood is komend voorjaar een echte trendkleur. De kleur kwam op de catwalk voorbij bij modemerken als Chloe, Lanvin en Balmain. Leef je dus uit deze zomer!