Ik ga morgen (eigenlijk vandaag) winkelen in Arnhem. Wie weet de winkels die ik absoluut niet mag overslaan?

Ik hou van Basic en Trendy kleding, maakt niet uit of het merken zijn of niet, ik koop ook van bij de H&M. Maar wie weet er leuke boetiekjes?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ben van plan veeeeel te kopen!!! ;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Zondag is de slechtste dag om leuk te shoppen. De meeste winkels die dan open zijn, zijn de 'dertien in een dozijn' winkels die je in elke winkelstraat tegenkomt, of je nu in Zutphen loopt of in Zoetermeer.
De kleinere, zelfstandige, en dus inhoudsmatig ook de leukste winkeltjes laten hun winkel om begrijpelijke redenen op de zondag gewoon op slot. Zoals ik zelf ook doe. Overigens leuke foto's. Als dat jouw kledingkeuze verwoordt loop je er kleurrijk bij en dat heeft zeker betrekking op de keuze van je te bezoeken winkeltjes.
De meeste winkels die op zondag open zijn verkopen alleen paars aan de grote schapenkudde.
Mijn idee: neem eens een vrije dag, loop direct na openingstijd de stad in en geniet dubbel zoveel omdat het dan erg rustig kan zijn en men veel meer aandacht aan de klant kan geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt! +10

Andere antwoorden (4)

Ik vind Sanwich wel een leuke winkel, als je vraagt naar de blikken bioscoop, loop je vanzelf langs die winkel.
Hij zit een eindje voorbij de Wolky en de Ecco shop, er tegenover.
Eigenlijk zitten bijna alle winkels in een lange straat, dus je kunt bijna kriskras winkelen.
Wist niet dat de winkels los waren :-0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
los waren? Snap 'm niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nijmeegs :)
Ik wist niet dat de winkels in Arnhem OPEN zijn morgen
( vandaag)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, weer wat geleerd, hihi, dank je... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet van welke kant je komt, maar als je met de trein komt en je gaat de stad in bij de blikken bioscoop, kun je vanuit die straat, helemaal doorlopen tot V&D. Veel winkelplezier ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We komen vanaf Utecht, met de auto, maar ik vind het wel, ik vraag het gewoon! Dank...
Ha, die Pinkie;

Van mij mag je ze allemaal overslaan! Daarmee houd je tijd én geld over en hoef je de teveel gekochte rommel straks ook niet weg te gooien. Win-winsituatie, toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Hema en de Zeeman
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waatschijnlijk ben je nu al aan het winkelen, maar mogelijk voor een volgende keer: in de Bakkerstraat zitten leuke boetiekjes (zijstraat van de grote winkelstraat).