Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je in Veendam een choker kopen ? (In gewone winkels)

Ik wil hem graag niet online kopen en ik wil heel graag een choker plz help !

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
1K
Amadea
7 jaar geleden
Gaat het om een bandje of om een ketting? Voor de laatste kun je naar een juwelier.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij een hoop kledingwinkels als de h&m , the sting en zara hebben ze ook accessoires dus daar kun je kijken...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb de afgelopen tijd zoveel chokers tegen gekomen dat ik je meteen kan vertellen waar je moet zijn! Als je facebook hebt is het ideaal! Op facebook bestaat een besloten groep genoemd : bohemian marketplace. Vele meiden posten daar chokers die ze zelf hebben gemaakt! Je kan ook meestal zelf kiezen welk bedeltje je wilt! Bij claires ( ik weet niet of dat bij jullie bestaat, ik ben van belgië) verkopen ze ze ook. Als ik me niet vergis heb ik ze bij newlook online ook gezien! Maar ik raad je de facebookgroep aan! Veel leuke spulletjes en de meeste meiden zijn van Nederland, wat dus reuze goed meevalt qua verzending! :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik wil het liefst niet online koper
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan je zeker en vast eens bij claires kijkje gaan nemen! :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik ken veendam niet maar claires heeft altijd chokers (duur). Maar ebay bijvoorbeeld heeft chokers van 0,20 cent met gratis verzenden dus dat is ook wel chill
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding