wanneer zit een broek goed?

ik heb altijd een probleem dat een broek te strak zit bij me benen en te los bovenaan of te strak op me buik en te los aan me benen.. nou heb ik een broek die staand goed zit maar als ik ga zitten zit hij een beetje strak, gaat dit nog weg of beter een andere broek kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.7K

Antwoorden (3)

Broeken kopen/passen is altijd een gedoe, zeker als je echt de wat specifiekere broeken nodig hebt. Als een broek niet lekker zit, koop hem dan niet of zoek nog even verder, je kan beter een wat duurdere goede broek kopen dan twee minder dure maar wel twee die minder zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een broek te strak zit aan je benen en te los in je taille, dan heb je een mannenbroek aan. Mannen hebben geen heupen, daarom is de broek in de taille wat wijder. Probeer maar eens een broek voor dames te passen, die zijn in de taille wat smaller en op de heupen wat breder. Het is normaal als je gaat zitten, dat je buik dan wat naar voren komt. Als een broek nu al niet lekker zit dan moet je hem zeker niet kopen, tenzij je er alleen maar mee wil staan ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als spijkerbroek is een Indian rose misschien een optie. Ik heb zelf stevige bovenbenen en een slanke taille en Indian rose is de enigste spijkerbroek die lekker zit bij mij. Als je een nette broek zoekt zou je van esprit het model Luela Kunnen proberen. Deze heeft ook genoeg ruimte voor je bovenbenen en een strakkere taille.