Hoe lang duurt het voor het gaatje van een oorbel compleet is dichtgegroeid?

Ik heb eergisteren in beide oorlelletjes een 2e oorbel laten schieten alleen is 1 ervan scheef geschoten. Gisteren heb ik dus die ene er weer uit gehaald, weer terug gegaan en mij werd verteld dat ik het gaatje eerst moet laten dichtgroeien en dat daarna opnieuw een oorbel kan worden geschoten op de goede plek. De oorbel is dus 1 dag in geweest. Hoelang duurt het nu voordat het gaatje weer is dichtgegroeid en ik m opnieuw kan laten schieten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.4K

Antwoorden (3)

Dat kan een paar weken duren. Maar volgens mij scheelt het per persoon. Bij mijn dochter was hij na een maandje dicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaatje is in enkele dagen dicht als je er niet aan blijft zitten. Als de oorlel soepel voelt en niet gezwollen is dan kan het opnieuw worden gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie vraag ik wou dat ook net vragen,
het kan wat duren ong.tussen de 2weken een de 2 maanden