Hoe kan ik voorkomen dat me haar niet zo snel groeit ?

Me haar groeit echt extreem snel.

Hoe kun je dat afremmen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ji wil dus voorkomen dat je haar wél zo snel groeit... of snap ik het nu niet meer?

Het beste antwoord

Zo weinig mogelijk vitamine E binnenkrijgen, ben ik bang...

Toegevoegd na 50 seconden:
Maar veel knapper word je daar ook niet van ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je haar niet blootstellen aan (zon)licht...

Toegevoegd na 3 minuten:
e. vooral proteïnen en vitamine E vermijden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een petje gaan dragen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kun je niets aan doen en dikke kans dat je snel kaal bent... Mijn oudste zoon (van een andere vader weliswaar) had dat ook die moest elke maand naar de kapper, zo snel groeide zijn haar, nu is hij 26 en bijna helemaal kaal... Dus zijn haren joeg hij er in 25 jaar door, waar een ander er 75 jaar over doet...

Er is niets aan te doen, gelukkig of helaas, tis maar net hoe je er tegen aan kijkt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zoon van een andere vader? Knap..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja Jinx dat kan. Soms krijg je kinderen met kleren aan. Ik heb ook zo'n dochter die van een andere moeder is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@dounja gewéldig... een kind met kleren aan krijgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja he... Helaas is die uitdrukking niet van mij persoonlijk. Ik heb hem in bruikleen....;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op basis van 1 waarneming kun je niet zeggen dat er een hoge kans is dat iemand snel kaal wordt als zijn haar snel groeit.
Is niks aan te doen.
Jouw haar heeft zijn eigen groei snelheid en daar kun je niets aan veranderen.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja je bent een man als je een vrouw was zou ik zeggen wees blij dat je haar snel groeit ik ben al 3 jaar aan het kweken en heb het nog maar net over mijn schouders.
Ik denk dat je jou haargroei niet kunt remmen