Hoe kan het dat mijn broekspijp steeds draait?

Als ik op de fiets zit en mijn broek im laarzen heb zitten draait de broekspijp van mijn linkerbeen steeds maar links toe (vanuit mezelf gezien) weer iemand hoe dit komt? Ik zal voor de duidelijkheid nog even een foto toevoegen. Op de foto is het niet heel duidelijk maar mijn broekspijp verdraait dus steeds!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
19.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het een Levis ? Er is geen Levis zonder draaipijp ; een aanvankelijke fout in het productieproces is uiteindelijk een soort handelsmerk van dit type broek geworden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit is geen levi's maar ik heb het dus bij alle broeken en niet alleen bij levi's ;p

Het beste antwoord

Als het bij alle broeken en alleen met je linkerbeen gebeurt dan kan ik maar één verklaring geven: je maakt een naar links afwijkende beweging met je linkerbeen tijdens het fietsen. Vermoedelijk ben jij rechtsbenig en minder soepel met je linkerbeen. Of misschien is dat gebroken geweest en daarom wat minder lenig. Je zou eens voor een spiegel op een hometrainer moeten fietsen, dan kan je zien wat er precies gebeurt. En misschien erop trainen dat beide benen gelijk bewegen!
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, dat lijkt me een beetje overdreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! Ik zal eens kijken of ik niet goes fiets! Heel erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duidelijk!

Andere antwoorden (2)

Dan kan het zijn dan de broek niet goed gestreken is of je propt het er zomaar in en niet nauwkeurig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is dit iets waar je niets aan kunt doen. Dit gebeurt als een patroondeel van een kledingstuk niet recht van draad geknipt is. Wanneer je zelf kleding maakt, moet je daar ook erg op letten, en soms gaat er in de fabriek dus iets fout.

Toegevoegd na 8 minuten:
Is het alleen op de fiets? Dan zou het ook kunnen dat je bijvoorbeeld niet recht op je fiets zit, of zelfs dat je trapper scheef is, zodat je een rare wiebel met je benen maakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik heb het met alle broeken, en het is niet zo dat mijn broeken van slecht zijn! Maar toch bedankt voor je antwoord :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het is alleen op de fiets, dus ik denk dat je gelijk hebt! Dankje!