Ik wil al mijn pantys bewaren in plastic doorzichtige bak met plastic afsluitdeksel, mag ik ze zo opbergen of moet er lucht aan kunnen?

Mogen pantys in afgesloten plastic bak bewaard worden?

Toegevoegd na 39 minuten:
let wel: het zijn de pantys die ik dagelijks gebruik, dus niet om weg te bergen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Als je minder kans op schimmel of het weer wilt hebben kunt ze het beste gewassen in een afgesloten bak bewaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is niet om ze weg te bergen, het zijn de pantys die ik regelmatig gebruik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik zeker ze gewoon in een dichte bak stoppen; houdt het stof buiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schimmel? Dat is toch alleen als je ze nat in die bak legt.. Ik denk niet dat daar hiervan sprake is :P

Andere antwoorden (1)

Jazeker. Je mag ze helemaal luchtvrij opbergen, als trek je de verpakking vacuum.

Toegevoegd na 15 seconden:
als moet al zijn