Ik heb een lelijke groef in mijn nagel. Kan ik die ergens mee opvullen?

Mijn ene duimnagel heeft in de lengterichting een diepe deuk met allemaal dwarsscheurtjes. Als ik mijn nagels lak, en daarna de lak er weer af haal, blijft er allemaal nagellak achter in die 'kloof'. Het ziet er, ook zonder nagellak, onverzorgd uit. Bestaat er een of ander nagelkleurig vulmiddeltje waarmee ik mijn nagel kan 'plamuren' zonder dat ik meteen aan de kunstnagels moet? Want kunstnagels lagen plaatsen gaat me te ver.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4K

Het beste antwoord

Joh, daar zijn speciale "ridgefillers" voor, gewoon bij Etos of Kruidvat te koop. Ik weet niet hoe diep die groef is, maar ik heb hetzelfde euvel, en het werkt echt goed. Ik kan wel een paar merken op gaan noemen, maar volgens mij hebben de huismerken het ook.

Toegevoegd na 3 minuten:
Even een aanvulling: het is gewoon een basislak die oneffenheidjes(heden) opvult.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt waar? Daar had ik nou nog NOOIT van gehoord. Maar ik leef ook compleet langs de wereld van de cosmetica af. Ik ga er naar vragen bij de drogist!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, echt waar! Ik zou trouwens niet de allergoedkoopste nemen, mijn ervaring is dat de iets duurdere merken niet zo snel uitdrogen, dus langer meegaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, ik heb er een potje van gekocht en ga eens lekker stukadoren!

Andere antwoorden (4)

Acryl waarmee ze ook nepnagels zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gel, waarmee ze gelnagels opzetten! Dit is beter voor je nagel dan wat dan ook, en is gemakkelijk in vorm te vijlen! Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan inderdaad, zoals hier al gezegd, een acryl laag op je eigen nagels laten zetten, zonder de tips.

De laag die dus normaal over de tip heen gaat, die halverwege op je eigen nagel geplakt wordt, wordt nu rechtstreeks aangebracht. Ziet er altijd tot in de puntjes verzorgt uit!

Hier vind je wat info erover.

http://www.infotalia.com/nld/in_balans/verzorging/handen_en_voeten/handvoet_detail.asp?id=1366

Als je dit eventueel niks vind, kun je er ook nog voor kiezen, je nagel (de bovenkant, niet de tip) te vijlen. Je hebt speciale nagelvijlen, om de bovenkant van je nagel glad te maken en te polijsten.
Zoals bijvoorbeeld hier:

http://www.choosebeauty.nl/index.php?option=com_jreviews&task=listcategory§ion=50&cat=102&dir=12&Itemid=17
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar is ook nagellak voor, het heet nail ridge filler geloof ik en deze vult de kloofjes in je nagels op en daarna kun je gewoon eroverheen lakken.