Waar zou ik deze schoenen kunnen kopen?

En hoe duur ongeveer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Bij van haren heb je ook heel veel van dat soort schoenen. Ik heb vergelijkbare schoenen gekocht, voor rond de 20-25 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jah :-) dank je :-D

Andere antwoorden (7)

Kijk eens bij Zolando kan je schoenen bestellen en je bent geen verzendkosten kwijt, succes.

Toegevoegd na 1 dag:
Wie plaatst toch al die duimpjes naar beneden toe, je probeert een serieus antwoordt te geven.Dit is niet bevoordelijk voor het geven van antwoorden op vragen.Bah
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Van Haren hebben ze dit soort schoenen in verschillende kleuren vanaf €25.
Ik heb zelf bijna dezelfde,ook in het zwart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De schoenen van jouw foto komen van H&M. Maar ze zijn van een paar jaar geleden. Deze lijken er veel op en kosten € 39,95: http://www.hm.com/nl/product/93706?article=93706-A
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van een paar jaar geleden,echt?
Die zijn nu helemaal in.
Je ziet ze in alle (mode)bladen.
Ik heb ze zelf ook.
Amadea
12 jaar geleden
Ik bedoel daar niet mee dat ze nu niet meer in de mode zouden zijn, maar dat H&M precies dezelfde daarom waarschijnlijk niet meer op voorraad heeft.
New look verkoopt veel van dit soort schoenen en anders kun je het bij Omoda proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Primark, 20euro wel zonder veters
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb iets vergelijkbaars bij de bristol gekocht, voor 20 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gekocht bij Shoeby voor 34.95. Like :)