Ik heb lang haar maar ik wil een vollere bos haar en wat langer, tips?

Ik ga elke 6 weken naar de kapper

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe krijg je gezonder haar? Wat oa meer glanst?

Antwoorden (4)

Extensies zijn dan een prima oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laagjes creëren de illusie van volume.

wat ik zelf altijd doe is een heel klein beetje wax(of ander haarproduct wat niet opdroogt) verspreiden over mijn vingers(de bovenste 2 kootjes) dan gooi ik al mijn haar voorover en verspreid ik de wax over de aanzet van mijn haar, dan ga ik weer overeind staan en sla ik mijn haar terug naar achter, in model brengen, klaar is keer!

wat ook werkt is opsekop droogfohnen.
12 jaar geleden
Een hele grove permanent of high light's in je haar doen zorgt er ook voor dat je een vollere bos haar krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht zijn microloop extensions iets voor je. deze worden geplaatst zonder hitte lijm of andere chemische middelen en kunnen herplaatst worden.