is het gezond om een laagje mascara op je wimpers aaptebrengen.En erover heen een laagje eyeliner op je wimpers?

Om je wimpers zwarter te laten maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezond voor wie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alle make-up is slecht voor je huid... maar als jij het mooi vind om het nog zwarter te maken dan moet je het gewoon doen! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien is het eenvoudiger een diepzwarte mascara te kopen

Antwoorden (2)

Nee echt niet! Mascara is heel slecht voor je wimpers. Er is wel een arabische eyeliner (kohol) Wat heel goed voor je is. Mijn moeder deed het op mijn wimpers toen ik nog 0 jaar was. Je kan het nu ook gebruiken maar het is wel wat klonterig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dan toch mascara wilt gebruiken kan je beter extra black mascara kopen.. Elk merk heeft er wel eentje! Goed kijken in de winkels ;)