heeft iemand advies voor goede en niet te dure schooltassen voor meiden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Ze hebben goede stevige tassen bij de Primark (die zitten in hoofddorp en rodderdam,(en buitenland) ik weet niet waar je woont) vanaf 11. heel stevig. gaan zeker een jaar mee. anders bij v&d van het huismerk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar is rodderdam????????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
we snappen het toch , het is alleen een spelfout. Gebeurt de besten wel eens !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat snap je toch zelf ook wel.
Bij van haren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor een eastpak gaan, die heb je vanaf 25 euro en levenslange garantie.
Goedkoop is duurkoop, zeker met schooltassen, die worden nl zeer intensief gebruikt dus moeten tegen een stootje kunnen.