Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heeft er iemand ervaring met het bestellen van uggs (o.i.d.) via victoriassecret.com?

mijn zus en ik willen uggs en hebben deze veel goedkoper dan in de winkel gevonden op victoriassecret.com.
Maar nu is onze vraag: is dit veilig en klopt de lage prijs (we weten dat de verzendkosten erg hoog zijn, maar zelfs inclusief de verzendkosten zijn ze nog goedkoper dan in de winkel) en hoe lang duurt het voordat je je bestelling binnenkrijgt?

ik hoef geen reacties dat uggs lelijk zijn ofzo, die zet je maar ergens anders.

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar Uggs zijn lelijk!
Onee, dat wist je al ;-)
Let er op bij zo'n internetwinkel dat hij aangesloten is bij een keurmerk voor veilig winkelen. Het gaat nog steeds om een aardig bedrag, dus let ook op de garantieregelingen. Let er ook op dat je de echte krijgt. Weet je zeker dat je voor een paar euro verschil dat risico wil nemen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja deze site is te vertrouwen mijn zus had ook een keer besteld en die kwamen keurig aan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing