Heeft iemand ervaring met de Ahh Bra of Comfortisse Bra?

Ik zie net op SBS6 bij Tommy Teleshopping een reclame voor de Comfortisse Bra, die me sterk doet denken aan de Aah Bra van Tel Sell. Nu vindt mijn vrouw BH's altijd een lastig iets om te kopen en vroeg ik me dus af of dit iets voor haar zou kunnen zijn. Mijn vrouw heeft trouwens ongeveer Cup D en maat 85/90.
Heeft iemand ervaring met één van de twee en kun je het aan- of afraden?

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie: http://www.tommyteleshopping.com/home/comfortisse-bra-9-stuks.html
en
http://www.telsell.com/nl-NL/Producten/Ahh_Bra/default.aspx?phid=1106

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
15K
anneliez
12 jaar geleden
Die zijn op de markt ook al te koop, is dus iets makkelijker beoordelen dan via de tv
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb bijna de zelfde maat als je vrouw. En ook het zelfde probleem..,
Mij lijkt het geen optie omdat de cupsize mee zou moeten rekken om de borst te omvatten, lijkt mij dus minder steun bieden.
Ik ben onder tussen zo ver dat ik mn bhs is america koop. ( voordeel is een leuk tripje) de bh's daar zijn stukje beter dan hier... Volgend jaar komt er een victoria's secret in london geloof ik dat is een stukke dichterbij.
Bij de hunkermoller werkt de grote cup collectie e tm g
Ik moet dan een E cup hebben.
Ik ben ondertussen een expert op bhgebied te worden en kan alleen maar zeggen. Hou niet vast aan je maat en pas zoveel mogelijk. Kijk niet naar kleur maar naar model.
Ritsuka
12 jaar geleden
Volgens mij zit er ook al een Victoria's Secret in Nederland, maar niet zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn inderdaad op de markt ook te koop. En of het lekker zit, dat is een eigen ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen op schiphol zit een victoria's secret maar das alleen een gift store geen bh's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mobie: Bedoel je Amerika???
Als je je kan veroorloven naar Amerika te gaan of naar Londen voor een BH..........nee dan heb je geen probleem.

Het beste antwoord

Die dingen zijn een stuk goedkoper ook gewoon te koop, bijv. op de markt, of hier:
http://kleding.aanbodpagina.nl/t-bh-actie-vergelijkbare-ahh-bra

Verder zijn er in die maat genoeg BH's te koop,
bijvoorbeeld hier:
http://www.ullapopken.nl/nl/categorien/Damesmode/Lingerie_Nachtmode/BHs/?campid=100&partnerid=1002&actionid=waesche_bhs&bannerid=354531550

Kijk naar bustier.
Is net zo iets.

Of het lekker zit is persoonlijk.
Hangt o.a. af of je beugels wilt of niet.
Extra stevig of niet.

Mij lijkt die wonder bh maar een slap gedoe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb er ook een paar. De Ahh Bra is niet beter dan eenzelfde BH van de Hema of Livera. Na een paar keer wassen vind ik dat het zijn stevigheid verliest.