Wimpers krullen?

Ik wil mijn wimpers krullen want anders hangen ze zo vooruit en dat vin ik niet mooi
Maar het gaat nietmeer
Ik heb al geprobeerd:

Laagje mascara, winmpers krullen en weer mascar
En
Of krullen en dan mascara

Vroeger lukte dit wel altijd, nu nietmeer, heel vervelend

Hoe kan dit en hoe zorg ik dat ze wel weer gewoon gekruld blijven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

NOOIT mascara en daarna krullen. Hierdoor kunnen je wimpers afbreken en dat wordt dan dus nog lelijker dan dat je het nu van jezelf vindt. Eerst krullen, dan mascara. Voor een bete effect met je krultang maak je hem een paar seconden warm met je föhn. Let op, warm! Niet heet! Pas op dat je niet je oogkas verbrandt aan de warme/hete tang (ervaring). Daarna een goede krul-mascara en tada! Prachtige wimpers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan k hem niet ff opwarmen met een aansteker ofzo? Gewoon eronder houden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aansteker geeft een vlam dus zal je wimperkruller zwart worden. Beter is een föhn of misschien verwarming.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt niet
Ze zakken meteen weer, ik heb wel lange wimpers
Misschien speelt dat mee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien je wimpertang langer inknijpen? Bij mij werkt een paar keer knijpen vaak ook wel. En misshien kan je proberen meteen mascara op te doen, zodat je wimpers direct hard worden. als een soort 'haarlak'
Je wimperkrultang 10 seconden verwarmen dmv een fohn, en daarna krullen, vervolgens mascara.
Want kijk maar, als je je normale haar gaat krullen maar je krultang is koud, blijft het ook niet zitten. Dus warm maken, dan blijft het zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt niet
Ze zakken meteen weer, ik heb wel lange wimpers
Misschien speelt dat mee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat zou wel kunnen, dat ze gewoon te zwaar zijn. Heb ik ook last van.
Wat ik altijd doe, want ik heb hetzelde is:

-wimpers krullen en een tijdje vastknijpen. Niet te kort!
-meteen mascara
-eerst 1 oog. Zodraag er mascara op zit druk je met je vinger tegen je wimpers aan om je in de krul te houden die je mooi vind. Dus als he waren druk je met je vinger je wimpers in een krul. Dit hou je vast tot de mascara helemaal droog is en tadaa! Perfecte krul.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan welke wimperkruller je gebruikt. Een simpele van de HEMA geeft een minder mooi effect dan een wat duurdere. Op sommige sites staat ook dat die van de Etos of H&M erg goed werkt. Het is even uitproberen welke voor jou het beste werkt dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er 3
2 van h&m en nog 1
Werken alle 3 niet