waar kan ik game kleding online kopen?

ik zag dat zalando game kleding verkoop. alleen dat is mij maat niet en ik ben een enorme assassin's creed fan, dus ik zoek wat kleding ervan maar het wilt niet echt lukken.

kan iemand mij helpen waar ik zo soort game kleding kan vinden op een nederlandse website?? ik ben al bekend van large.nl, ebay.com en amazon.com

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Op deze website is vanalles van Assassin's Creed te koop: http://www.archonia.com/comicshop/en/encyclopedia/series/4788/assassin%27s+creed/
Het is een goede site, heb er zelf regelmatig besteld. Je kunt betalen met iDeal, je kunt het laten thuisbezorgen, of bij een Kiala afhaalpunt in de buurt.
Ik weet niet welke maat je hebt, dus ik weet niet of ze die maat hier hebben, maar ze hebben vanalles, ook petten, kettingen en figurines.
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Wat een vet gave site!
Ritsuka
10 jaar geleden
je geld is echt zo weg op die site, haha.