hoe krijg ik mijn mascararoller die verdroogd is maar niet leeg weer goed?

mijn mascararoller is verdroogd maar niet leeg hoe krijg ik hem weer goed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt beter een nieuwe kopen. Als hij oud genoeg is om verdroogd te zijn, is hij ook oud genoeg voor flinke vermeerdering van bacteriën die je liever niet zo dicht bij je ogen wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wou ik net zeggen: je kan beter een nieuwe kopen. Je wilt geen oogontsteking krijgen door oude mascara, en je weet: Cindy Crawford gaf bij Oprah dew tip: mascara wears out before it runs out. Dat betekent zoveel als dat hij eerder te slecht wordt om te gebruiken dan dat ie op raakt. Goede mascara voor weinig geld is de cream mascara van Etos. Is hier bij GV al eens aan de orde geweest.

Antwoorden (5)

Leg je roller een nachtje in olijfolie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even op de verwarming leggen.
werkt bij mij altijd goed
13 jaar geleden
Een druppeltje make-upreiniger op het borsteltje doen en er dan voorzichtig mee draaien in de houder. Controleren of het borsteltje weer zwart is. Is het dan nog te droog, doe nog een druppeltje, en zo verder.
Zie de bron voor een uitgebreide uitleg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even onder de hete kraan houden, of op de verwarming leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is uw mascara een beetje aan het opdrogen, doe er eenvoudig wat creme bij, alle creme's zijn hier bij te gebruiken en je hoeft voorlopig geen nieuwe mascara te kopen!