Welk deel van Nederland heeft het hoogste percentage snorren?

Bij mannen wel te verstaan. ;-)

Toegevoegd na 40 minuten:
Ik heb zelf het idee dat Tukkers wel vaak een snor hebben. Maar Turken misschien ook wel... Dus kom maar op met jullie ideeen en argumentatie!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik denk niet dat er in een bepaald deel van NL meer snorren voorkomen dan in een ander deel.
Wat mij wel opvalt is dat veel mannen met een caravan een snor hebben...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijzondere observatie :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker, dat valt me altijd weer op, op de camping...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer dat er niet een echt antwoord op mijn vraag kwam, maar jouw observatie vind ik ook interessant! :-)

Andere antwoorden (2)

Aangezien de Randstad het dichtstbevolkte deel is, zou ik zeggen de Randstad. Bovendien wonen daar de meeste allochtonen en onder hen komt een snor veel meer voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het deel onder de neus, ook wel de bovenlip genoemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker gevat Moolkeesje, heerlijk! :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de vraag drie keer geherformuleerd om niet van die onzinnige antwoorden te krijgen.
"In welk deel van Nederland hebben de meeste mannen een snor?" is afgevallen omdat vermoedelijk in geheel Nederland de meeste mannen geen snor hebben.
"In welk deel van Nederland hebben de mensen de meeste snorren?" is afgevallen omdat ik dan flauwe grappen krijg over het hebben van twee snorren.
"In welk deel van Nederland vindt je de meeste snorren?" viel af omdat dat waarschijnlijk de plek is waar de meeste mensen zijn.
Er viel nog een aantal formuleringen af en volgens mij is bovenstaande vraag de correcte formulering dus ik hoop op een paar bevredigende antwoorden. ;-)